A VERTIKAL Group Nyrt. budapesti XI. kerületi telephelyére

 

Jogi asszisztens és HR adminisztrátor

 

munkatársakat keres.


(Pályakezdők jelentkezését is várjuk!)

 

Főbb feladatok

  • Jogi ügyek nyomon követése (monitoring)
  • Jogászok támogatása a bírósági és hatósági eljárásokban 
  • Adminisztratív feladatok ellátása 
  • Jogi dokumentumok előkészítése és szerkesztése, véleményezése 
  • Dokumentumok rendszerezése
  • Iratok aláírásra való előkészítése 
  • Központi adatszolgáltatásokhoz szükséges információk összegyűjtése társosztályoktól
  • Jogszabályfigyelés Jogtár és Magyar Közlöny alapján 
  • Formanyomtatványok, kérelmek előkészítése 
  • A vezetők munkájának aktív támogatása 
  • Követeléskezeléssel kapcsolatos feladatok támogatása 
  • Jogi nyilvántartások kezelése 
  • Szabályzatok előkészítése 
  • Egyéb iratkezelési- és adminisztrációs feladatok elvégzése 
  • Ügyfelekkel való kommunikáció 
  • A jogi vezető által megnevezett egyéb operatív feladatok 
  • Munkavállalói kapcsolatok: Támogatás nyújtása a munkavállalói kérdések, aggályok és panaszok kezelésében. Ez magában foglalhatja a vizsgálatok lefolytatását, a konfliktusok megoldásának megkönnyítését, és szükség szerint a problémákat a HR-menedzsment felé terelheti
  • Adminisztrációs feladatok: Különféle adminisztrációs feladatok ellátása a HR részleg támogatása érdekében, HR dokumentumok kezelése, rendszerezése

    Te vagy az ideális jelölt, ha

    • MS Office programok, cégkapu, e-cégeljárás, ügyfélkapu, FMH folyamatait ismered
    • Formanyomtatványok kitöltésében, szöveges dokumentumok, táblázatok formázásában szerzett jártassággal bírsz
    • Pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség, jó kommunikációs és problémamegoldó készség jellemez
    • Csapatban történő munkavégzést nem hátrányként értékeled, ugyanakkor képes vagy az önálló, tervszerű munkavégzésre, határidők betartására, rendszerszemléletű gondolkodásra
    • Felelősségteljes, proaktív és pontos a munkavégzésed

    Amit kínálunk

    • Izgalmas, felelősségteljes feladatok 
    • Kiszámítható karrierút, szakmai fejlődési lehetőség
    • Válság esetén is stabil hátteret biztosítunk
    • Továbbképzések
    • Modern, jó megközelíthető irodaház

    Előnyt jelent a pozíció betöltésénél

    • Kommunikációképes angol nyelvtudás, amelyet gond nélkül tudsz alkalmazni a munkavégzés során is
    • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat (előnyt jelent, ha mindezt jogi vagy HR területen szerezted)

    Munkavégzés helye

    Büro Center West irodaház, 1113 Budapest, Nagyszőlős utca

    Jelentkezés HR adminisztrátornak

    +36
    Keresés
      Töltsd fel önéletrajzod: *
      Húzd és dobáld be a fájlokat ide Böngészés a fájlok között

      Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.