A VERTIKAL Group Nyrt. budapesti XI. kerületi telephelyére

 

Jogi asszisztens és HR adminisztrátor

 

munkatársakat keres.


Pályakezdők jelentkezését is várjuk!


 

Milyen feladatok várnak rád?

  • Jogi ügyek nyomon követése (monitoring)
  • Jogászok támogatása a bírósági és hatósági eljárásokban
  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • Jogi dokumentumok előkészítése és szerkesztése, véleményezése
  • Dokumentumok rendszerezése
  • Iratok aláírásra való előkészítése
  • Központi adatszolgáltatásokhoz szükséges információk összegyűjtése társosztályoktól
  • Jogszabályfigyelés Jogtár és Magyar Közlöny alapján
  • Formanyomtatványok, kérelmek előkészítése
  • A vezetők munkájának aktív támogatása
  • Követeléskezeléssel kapcsolatos feladatok támogatása
  • Jogi nyilvántartások kezelése
  • Szabályzatok előkészítése
  • Egyéb iratkezelési- és adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Ügyfelekkel való kommunikáció
  • A jogi vezető által megnevezett egyéb operatív feladatok

 

  • Munkavállalói kapcsolatok: Támogatás nyújtása a munkavállalói kérdések, aggályok és panaszok kezelésében. Ez magában foglalhatja a vizsgálatok lefolytatását, a konfliktusok megoldásának megkönnyítését, és szükség szerint a problémákat a HR-menedzsment felé terelheti
  • Adminisztrációs feladatok: Különféle adminisztrációs feladatok ellátása a HR részleg támogatása érdekében, HR dokumentumok kezelése, rendszerezése

Te vagy az ideális jelölt, ha

  • MS Office programok, cégkapu, e-cégeljárás, ügyfélkapu, FMH folyamatait ismered
  • Formanyomtatványok kitöltésében, szöveges dokumentumok, táblázatok formázásában szerzett jártassággal bírsz
  • Pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség, jó kommunikációs és problémamegoldó készség jellemez
  • Csapatban történő munkavégzést nem hátrányként értékeled, ugyanakkor képes vagy az önálló, tervszerű munkavégzésre, határidők betartására, rendszerszemléletű gondolkodásra
  • Felelősségteljes, proaktív és pontos a munkavégzésed

Amit kínálunk

  • Izgalmas, felelősségteljes feladatok 
  • Kiszámítható karrierút, szakmai fejlődési lehetőség
  • Válság esetén is stabil hátteret biztosítunk
  • Továbbképzések
  • Modern, jó megközelíthető irodaház

Előnyt jelent a pozíció betöltésénél

  • Kommunikációképes angol nyelvtudás, amelyet gond nélkül tudsz alkalmazni a munkavégzés során is
  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat (előnyt jelent, ha mindezt jogi vagy HR területen szerezted);

Munkavégzés helye

Büro Center West irodaház, 1113 Budapest, Nagyszőlős utca

Jelentkezés HR adminisztrátornak

+36
Keresés
    Töltsd fel önéletrajzod: *
    Húzd és dobáld be a fájlokat ide Böngészés a fájlok között

    Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.