A VERTIKAL Group Nyrt. budapesti XI. kerületi telephelyére
Jogi asszisztens és HR adminisztrátor
munkatársakat keres.
(Pályakezdők jelentkezését is várjuk!)
Főbb feladatok
Jogi ügyek nyomon követése (monitoring)
Jogászok támogatása a bírósági és hatósági eljárásokban
Adminisztratív feladatok ellátása
Jogi dokumentumok előkészítése és szerkesztése, véleményezése
Dokumentumok rendszerezése
Iratok aláírásra való előkészítése
Központi adatszolgáltatásokhoz szükséges információk összegyűjtése társosztályoktól
Jogszabályfigyelés Jogtár és Magyar Közlöny alapján
Formanyomtatványok, kérelmek előkészítése
A vezetők munkájának aktív támogatása
Követeléskezeléssel kapcsolatos feladatok támogatása
Jogi nyilvántartások kezelése
Szabályzatok előkészítése
Egyéb iratkezelési- és adminisztrációs feladatok elvégzése
Ügyfelekkel való kommunikáció
A jogi vezető által megnevezett egyéb operatív feladatok
Munkavállalói kapcsolatok: Támogatás nyújtása a munkavállalói kérdések, aggályok és panaszok kezelésében. Ez magában foglalhatja a vizsgálatok lefolytatását, a konfliktusok megoldásának megkönnyítését, és szükség szerint a problémákat a HR-menedzsment felé terelheti
Adminisztrációs feladatok: Különféle adminisztrációs feladatok ellátása a HR részleg támogatása érdekében, HR dokumentumok kezelése, rendszerezése
Te vagy az ideális jelölt, ha
MS Office programok, cégkapu, e-cégeljárás, ügyfélkapu, FMH folyamatait ismered
Formanyomtatványok kitöltésében, szöveges dokumentumok, táblázatok formázásában szerzett jártassággal bírsz
Pontos, precíz munkavégzés, terhelhetőség, jó kommunikációs és problémamegoldó készség jellemez
Csapatban történő munkavégzést nem hátrányként értékeled, ugyanakkor képes vagy az önálló, tervszerű munkavégzésre, határidők betartására, rendszerszemléletű gondolkodásra
Felelősségteljes, proaktív és pontos a munkavégzésed
Amit kínálunk
Izgalmas, felelősségteljes feladatok
Kiszámítható karrierút, szakmai fejlődési lehetőség
Válság esetén is stabil hátteret biztosítunk
Továbbképzések
Modern, jó megközelíthető irodaház
Előnyt jelent a pozíció betöltésénél
Kommunikációképes angol nyelvtudás, amelyet gond nélkül tudsz alkalmazni a munkavégzés során is
Adminisztratív területen szerzett tapasztalat (előnyt jelent, ha mindezt jogi vagy HR területen szerezted)
Munkavégzés helye
Büro Center West irodaház, 1113 Budapest, Nagyszőlős utca